Search This Blog

Sunday, April 26, 2009

Cinta dalam hati

salam,

semalam selepas tamat jg exam, saya kemas rumah..dgn bantuan rakan..ayu, hafiz (bf ayu) dan kak ani..kami memunggah barang nak van gangster ayu ..CAD...ke rumah sewa baru..

terima kasih byk2 ayu+hafiz..misi ini bermula mlm sabtu, mereka tiba di rumah mama dlm jam 9.30 mlm..untuk ambil TV+peti sejuk baru sebelum bertolak mama hidangkan mee kari.....berat juga..lama perjalanan pula, saya juga berangkat sama dgn mereka pulang ke shah alam....

semalam, kami mengangkat ke tingkat 2..wah penat juga sampai semput mereka...muga mereka dirahmati....terlalu baik untuk saya balas jasa kalian..muga Allah merahmati kalian....

tp sebenarnya tak der mood nak pindah rumah baru...sbb sudah seronok tinggal di rumah lama...tp dia ckp lebih elok tinggal di rumah kecil sedikit, lebih sedikit pintu lebih selamat... wah biler nak beli rumah nie?....nanti ader rezeki kiter beli rumah ler, satu rumah sudah ada insyaAllah ader rezeki lain nanti..Ya Allah murahkan lah rezeki kami dlm apa jua cara...+bahagiakanlah kami....

misi nak beli katil baru dgn mama masih belum kecapaian...semua sibuk...nanti dia datang....kami akan pergi melihat perabot..dia seorang yg cerewet juga, waduhhh..pasti gue capek nanti....

Untuk mister potato

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuatku terdiam dan terpakuMengerti
akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu
Aku ingin engkau s'laluhadir dan temani aku
di setiap langkahyang meyakinikukau tercipta untukku
sepanjang hidupku
Aku ingin engkau s'laluhadir dan temani aku
di setiap langkah yang meyakiniku kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
memanggil s'luruh ragakuku ingin kau
tahukau s'lalu milikkuyang mencintaimu
sepanjang hidupku
aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku di setiap langkah
yang meyakiniku kau tercipta
untukku
ohhhh...Ooohhhhhh..

nanti kita pergi belajar sama2 ya!!!

2 comments:

  1. wah3 mau sewa bilik kt umah hang buleh??

    heeeeeeeee syiok3 da ade brg2 tuk rumah sndr,. aku pon x p survey2 lg brg,.. laki aku kate nnt da dkt2 nk pindah rumah bru p beli,.. hahahaha

    weh mau p blaja lg ker?? huwaaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. hahaha, barang cikai2 jer...tak mampu beli lorenzo atau da vinci...hahahaa

    ReplyDelete